3 Ključa za uspešan Marketing
Danas je najbolje vreme za marketing. Zašto? Zato što je iskrenost ključ za uspeh u marketingu, a to je nešto što svaka organizacija već poseduje.
Danas se sve vrti oko ljudi I ljudskog ponašanja.
Prošlo je vreme kada smo “razvijali potrebe” naših potrošača, kako bi smo ih naterali da kupe naš proizvod. Prednost koje nosi današnje doba je što smo primorani da više mislimo o potrošačima I njihovim izazoviima I željama, nego o našim proizvodima I uslugama.
Današnji marketing odlikuju tri aspekta:
1. Bilo da smo vlasnici ili zaposleni, danas moramo tačno da znamo razlog ZAŠTO poslujemo. Ako je jedini razlog zarada, onda nešto nije u redu.
2. Odredite svoje prednosi i vrednosti. Kako lične tako I vrednosti koje određuju organizaciju, I pronađite način kako da ih komunicirate kroz poruke koje šaljete tržištu I klijentima.
3. Budite iskreni, budite lični
Naravno, potrošačima je i dalje stalo do cene I kvaliteta vaših proizvoda, ali reaguju I na to ko smo I do kojih vrednosti nam je stalo. Njih zamara da slušaju kako su naši proizvodi sjajni. Njih nije briga. Oni žele da čuju kako ćemo da učinimo njihov život boljim I lakšim. Sve manje je potrebe da im nešto “uvaljujemo” na stari način. Želimo da im se dopadnemo, da nas prate, da postanu naš “fan” da ih privuče ono čime se bavimo I zašto se time bavimo.
Opširnije...3 Tehnološke inovacije koje će da vas ostave bez teksta
Svakodnevno se susrećemo sa inovacijama koje nas podsećaju kako se svet oko nas brzo menja i koliko tehnologija utiče na naš način života. Koliko puta ste se zapitali “Da li je ovo moguće?”
Da, moguće je, i hteli to ili ne, moraćemo da se naučimo da se brzo prilagođavamo.
Predstavljamo tri inovativna proizvoda koja će da vas uvere da nije daleko dan kada ćemo da počnemo da verujemo u nemoguće:
1. Kontraceptivni čip – Dobro ste čuli – implantirani čip koji ispušta hormone i funkiconiše kao prava kontraceptivna pilula. MicroCHIPS, IT startup sa čuvenog MIT, su izumeli čip koji se implantira u telo i ispušta hormone sledećih 16 godina. Minijaturni čip ima daljinski upravljač koji omogućava ženi sa implantom da ga uključuje i isključuje, i na taj način odredi kada će da ima ovulaciju kako bi ostala u drugom stanju. Razvoj ove sprave podržava lično Bill Gates. Očekuje se da će čip ući u predkliničko ispitivanje sledeće godine, a biće dostupan na tržištu već 2018. godine.
2. FingerReader – prst čitač je prsten opremljen malom kamerom koja skenira tekst i naglas ga izgovara sintetizovanim glasom. Ova velika inovacija je namenjena slabovidima i pruža im direktan lak pristup štampanim tekstovima, tako da mogu da čitaju dokumenta, knjige i ostale štampane materijale u svakodnevom životu.
3. SimSensei – Ovaj prototip je razvio Institut za kreativne tehnologije (ICT) pri Univerzitetu Južna Kalifornija u okviru Pentagonovig DARPA programa za Otkrivanje i kompjutersku analizu psiholoških signala (DCAPS). Cillj je bio da se koristi veštačka inteligencija da se otkriju indikatori psihološkog poremećaja kao što su nervoza, depresija, i PTSD. Koristeći kameru koja prati pokrete lica SimSensei softver proizvodi kompjuterski generisanu dijagnozu koja određuje da li je osoba depresivna. Za sada imaju 90 postotnu uspešnost.
5 tajnih komunikacionih kodova koje koriste veliki lideri
U vremenu SMS-ova, Tweetera i Instagrama, otvorena komunikacija je zapala u drugi plan, vođstvo su preuzeli pojednostavljenost i efikasnost, često na štetu razumljivosti i tačnosti.
U isto vreme očekujemo da moderni poslovni lideri uvek budu spremni da komuniciraju, da budu odgovorni za svaku izgovorenu reč, kako bi se uverili u njihovu spremnost da grade bolju budućnost za sve nas.
Kroz moje istraživanje, mislim da sam otkrila da postoji tajni komunikacion kod, jer da nije tajni, bilo bi mnogo više lidera koji bi koristili ove jasne i očigledne komunikativne koncepte.
1. Govorite običnim jezikom, a ne jezikom TV reklama
Normalni, svakodnevni jezik je spontan i čine ga neobrađene fraze, zastajkivanja, pa čak i zamuckivanja. Naš govor je ličan i strastven. Kada se značajni direktor opusti, sedne na sto i počne da lagano klati nogama dok izlaže važan poslovni koncept, svi će da zaborave strogu korporativnu kullturi i hijerarhiju.
2. Koristitite simbole, ne tabele
Brojevi na papriru ili na prezentacionom platnu u sali za sastanke ne prenose emocije. Pogledajte kako je čuveni Ice Bucket Challenge podigao svest i donacije za do tada nepoznati ALS sindrom. Naravno, tu su bile i društvene mreže koje su prenele ovaj simbolični gest i generisale masovni odziv. Ali bez simbola društvene mreže ne bi imale toliko uspeha.
3. Podelite mudrost, ne podatke
Kaklulacije, podaci, statistitički dijagrami i stubići mogu ponekad da se lepo upakuju, ali kakvo je njihovo pravo značenje? Ono što nam treba je mudrost umesto podataka. Dobar lider ohrabruje sve učesnike da ponude svoje tumačenje "mogućeg" značenja određenog podatka. On ne zahteva konačano rešenje, on ohrabruje traganje, otkrivanje trendova, uvida i inovacija. On zna da čuda nastaju iz mudrosti! Opširnije...