3 osnovna sredstva inovacije
Tokom jedne prezentacije o inovacijama proizvoda u Njujorku, postavili su mi super pitanje: „Koja sredstva su mi potrebna da postanem inovator?“ Moj odgovor je bio jednostavan i iznenadio je mnoge: „Vaše oči i uši“. Mogućnosti su svuda oko nas. Kada im se malo više posvetimo, mogu da u svakom od nas stimulišu kreativna razmišljanja. Kasnije sam se setio da je trebalo još da dodam „noge“, zato što sam dan ranije propešačio 40 blokova Manhatana u potrazi za interesanim i izuzetnim uvidima koji bi potstakli moje inovativno razmišljanje.
Jednostavno ukklapanje ideja koje odražavaju potrebe i želje ljudi postaju inovacije. Poenta je: bilo da ste zaduženi za razvoj proizvoda, prodavac, proizvođač ili pružate usluge, i vi možete da ostvarite mala otkrića i svakodnevna iznenađenja koja će da pokrenu potrošača današnjice. Oni su u stalnoj potrazi za nečim novim, različitim, boljim i zabavnim.
Razumevanje potreba potrošača i kapitalizacija tržišnih promena je osnova inovacija. Radi se o konstantom angažovanju vaših potrošača tako što izlazite u susret njihovim željama i potrebama koje se stalno menjaju. Često je neophodno čaki predviđati nove potrebe i pronalaziti načine njihovog zadovoljavanja i pre nego što potrošači shvate da te potrbe i postoje. Potrebno je iznenaditi i oduševiti vašeg potrošača u rešavanju njihovih problema. Uradite tako i gledajte kako vam raste prodaja.
Opširnije...
Lewin model upravaljanja promenama
Promene su zajednički imenitej modernog poslovanja, bez obzira na veličinu, industriju ili stepen razvoja. Naš svet se brzo menja tako da se i naše organizacije moraju da menjaju brzo.
Opširnije...
Dva načina da ubijete najbolju ideju
Inovativnost i inovacije nisu odgovornost vašeg senior leadership tima, vaše “inovativne snage”ili vašeg strateškog sektora — to je odgovornost svakog pojedinca organizacije.
Opširnije...